Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 проблем с вървенето.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Заради нестегната скоба след дебитомера замалко да вляза в един филм с две нули след първата цифра.Виж и едно тънко маркуче от отдушника на капака на клапаните, влиза след дебитомера в дебелата тръба, да не е напукано или хпабаво.
    Утре ще послушам колегата и ще го напръскам дебитомера и ще проверя всички съединения . И филтъра ми го сложи тос от магазина да старчи до мотора отпреде и се е зацапало нещо 100 % .

    Comment


    • #17
      Добре де, но ако проблема наистина е във тръбите и някъде изпуска въздух как може да се разбере от коя точно излиза? Питам понеже, аз сменях скоро "Термостат" и ми се струва, че от както го смених го няма онзи "ряз" да се истрелва както преди! Съмнява ме и някоя свещ да не е заминала, понеже от време на време оборотите си поиграват и ми се струва, че като и дам газ и има едно много леко прекъсване...И другото е, че колко и да я мъча под 9,5/100км извън градско не-мога да я смъкна, при положение, че карам с 100-120 дето се вика я галя максимално.... някакви идеи от какво може да е всичко това? То ми стана ясно, че скоро ще върви на диагностика, но викам да се допитам до вас и да не отварям нова тема!
      Last edited by grenlould; d.m.y г., 02:38.


      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
        Добре де, но ако проблема наистина е във тръбите и някъде изпуска въздух как може да се разбере от коя точно излиза? Питам понеже, аз сменях скоро "Термостат" и ми се струва, че от както го смених го няма онзи "ряз" да се истрелва както преди! Съмнява ме и някоя свещ да не е заминала, понеже от време на време оборотите си поиграват и ми се струва, че като и дам газ и има едно много леко прекъсване...
        И аз го имам същото колега. Провери си ламбдата.
        www.t-auto.bg

        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
          Добре де, но ако проблема наистина е във тръбите и някъде изпуска въздух как може да се разбере от коя точно излиза? Питам понеже, аз сменях скоро "Термостат" и ми се струва, че от както го смених го няма онзи "ряз" да се истрелва както преди! Съмнява ме и някоя свещ да не е заминала, понеже от време на време оборотите си поиграват и ми се струва, че като и дам газ и има едно много леко прекъсване...И другото е, че колко и да я мъча под 9,5/100км извън градско не-мога да я смъкна, при положение, че карам с 100-120 дето се вика я галя максимално.... някакви идеи от какво може да е всичко това? То ми стана ясно, че скоро ще върви на диагностика, но викам да се допитам до вас и да не отварям нова тема!
          Колега и аз съм с абсолютно същият проблем.Наскоро сменях термостат и водна помпа , че колата загряваше до 110 градуса , но съм почти сигурен ,че е от дебитомера защото сложих някакъв боклук спортен филтър и се е замърсил сигурно.Но проблема е,че в Бургас никъде не мога да намеря такъв спрей да го почистя ?Някой идеи ? Ако има някой Бургазлия да даде да го пръсна пък аз ще почерпя после не е проблем . Моят двигател е като часовник на едно място като спре колатаа но като освободя от скорост леко шават оборотите , но не е фатално , не мисля ,че е от това.

          Comment


          • #20
            Момчета днеска с етилов спирт и спринцовка почистих дебитометъра и незнам дали си втълпявам , но колата хвръкна , самолета се върнааа ! Мерси на всички за съветите . А да попитам , ако замине дебитометъра ще ми светне някоя лампичка или с една дума как мога да разбера да не би да съм окипазил ?

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от burgazliqta Покажи съобщение
              Момчета днеска с етилов спирт и спринцовка почистих дебитометъра и незнам дали си втълпявам , но колата хвръкна , самолета се върнааа ! Мерси на всички за съветите . А да попитам , ако замине дебитометъра ще ми светне някоя лампичка или с една дума как мога да разбера да не би да съм окипазил ?
              Колега как по-точно го почисти, ако можеш да обясниш по-подробно, че да знам къде да чистя като го махна този дебитомер!

              Струва ми се и, че като е студен двигателя и като я запаля, мирише малко на суров бензин докато загрее, не мисля, че си го втълпявам! Но определено от както смених термостата, стана по-тромава! Дето се вика, бръмчи, а не върви толкова!


              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                Колега как по-точно го почисти, ако можеш да обясниш по-подробно, че да знам къде да чистя като го махна този дебитомер!

                Струва ми се и, че като е студен двигателя и като я запаля, мирише малко на суров бензин докато загрее, не мисля, че си го втълпявам! Но определено от както смених термостата, стана по-тромава! Дето се вика, бръмчи, а не върви толкова!
                Колега първо вадиш дебитомера , после отвиваш двете болченца , изваждаш и преди това трябва да си си купил от аптеката етилов спирт 95 96 процента + спринцовка. После виждаш една пластинка с червеничко на нея и със спринцовката 2 3 пъти пръскаш на мястото докато не се изчисти , после пръскаш малко и на мрежичката и чакаш 30 тина минути да изсъхне и сглобяваш Успех !

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от burgazliqta Покажи съобщение
                  Момчета днеска с етилов спирт и спринцовка почистих дебитометъра и незнам дали си втълпявам , но колата хвръкна , самолета се върнааа ! Мерси на всички за съветите . А да попитам , ако замине дебитометъра ще ми светне някоя лампичка или с една дума как мога да разбера да не би да съм окипазил ?
                  Ще ти светне лампата на резервата на бензина по скоро от колкото си очаквал.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Ще ти светне лампата на резервата на бензина по скоро от колкото си очаквал.
                    Само това ли ? Не губи ли обороти или нещо такова? Пък тя лампата много бързо и светва на тая кола колкото и да заредиш

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от burgazliqta Покажи съобщение
                      Само това ли ? Не губи ли обороти или нещо такова? Пък тя лампата много бързо и светва на тая кола колкото и да заредиш
                      Вярно си светва много бързо, не-знам що за животни са тези коли! Наливам и 30 кинта, тя още свети, луда работа ;d Ама ако все така гори като ламя, ще се наложи да го сменям този автомобил....то с 50 лв не-мога да мина 200 км. колко и да я галя не-става и не-става, колко и бензин да наливам все няма хаха...все едно карам "Мустанг" да го е*а... ;d А ако я ръчкам да не говорим....
                      Last edited by grenlould; d.m.y г., 22:05.


                      Comment


                      • #26
                        С 50 лв. бензин едва ли някой може да мине 200 км с тази кола. Градско под 12 трудна работа.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Как може такова богохулство - туинспарк на бензин, бърже да му слагаш газ Контактния спрей не е много подходящ бе Живко за дебитомери
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            С 50 лв. бензин едва ли някой може да мине 200 км с тази кола. Градско под 12 трудна работа.
                            Говорех за "извън-градско"....! За градско съм съгласен, но за извън-градско, колата не ми пада под 9,5/100...че дори и 10 и то говоря, че я карам супер бавно, като бабичка и ефект няма! По каталог я дават 6,6/100...да предположим, че двигателя вече и да искаме такъв разход не-може да даде, но поне да беше 8/100...Ама уви, гори като ламя! Чудя се дали наистина тоя по-горе разход е нормален или пак нещо трябва да се прави по нея...


                            Comment


                            • #29
                              Извън града до 120 трябва да ти харчи около 7 - 7.5.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Извън града до 120 трябва да ти харчи около 7 - 7.5.
                                Мойта за 500 км изхарчи около 35 литра бензин смесен разход ,което прави около 7 л. и съм доволен , но като я настъпя от Бургас до Варна ми глътна 50 лева Но го направих за 55 минути ... Ще видим днеска до мола колко ще падне стрелката след почистването на дебитомера Някой знае ли като стигне на първата чертичка ( не червената ,а нормалната) колко литра има ?

                                Comment

                                Working...
                                X